tirsdag 16. september 2008

Travlere tider...

Ja nå ble det travlere i heimen. Har litt mindre tid jeg kan bruke på håndarbeide nå som jeg skal jobbe å studere litt også. Og har tross alt mann og to barn å ta meg av også... Mannen kunne nok tenkte seg og "låne bort" symaskina mi litt...har vært litt sjalu på den tror jeg. Men nå i det siste har jeg ikke fått sydd så mye... :(

Hadde meg en runde i formiddag da Tiril sov 3timer(!!!). Så langt har jeg kommet nå. Skal finne vatt og bakstykke og begynne å quilte etterhvert...

Status - Adventsløperen

Ellers så har vi jo andre hobbyer her i huset også, som ikke nødvendigvis har med stoff og/eller garn å gjøre. Søndag dro vi på tur; Geocaching!! For den som ønsker å vite mer finner du info her(norsk side, bl.a forum) og her (offisiell engelsk side).

Vi dro til Gravvik på søndag og fant 4 "skatter". Her er Sander og Tiril ved Sandviksbergan. Et nydelig sted vi aldri ville dratt til ellers. Og som vi kanskje drar tilbake til en annen gang også, nå som vi vet... Fikk lyst til å bade, nesten... Storebror fant en gul ballong i "skatten" så han er ikke så interessert i fotografen...


Sander og Tiril i Sandviksbergan


Ellers så har det blitt to par sokker siden sist. Strikket på "måfå" i Viking Sportsragg.


Sportsragg-sokker

1 kommentar:

Auuud sa...

Oi!! imponert av teppet ditt. så flott! :) Ha fortsatt ei fin helg!