onsdag 10. september 2008

Har nok å gjøre...

Jeg syr litt mer...
Er godt igang med adventsløperen. Det er endel "sermonier" med den, men jeg koser meg veldig når jeg holder på... Legger ved et lite skrytebilde over fremgangen...

Så langt har jeg kommet på løperen... Herlige farger og stoffer. Gleder meg til advent nå... :)

Jeg prøver å få tatt etter litt, og når jeg ryddet litt her tidligere, fant jeg noen stoffstykker. Sammensydd av flere stoffer i regnbuens farger. De stammer fra "Regnbue-along"(?) på Hobbyboden(tror jeg) sånn cirka en gang i 2004 mener jeg å huske. Jeg ble aldri ferdig med det prosjektet... Jeg tok frem stykkene på mandag, renskar og sydde litt, så nå har jeg et helt regnbuestykke. Tror jeg skal prøve meg på en løper eller spisebrikker av dette... Prosjektet stammer fra en bok av Hanne Asplin Friman; "Slipp fargene løs"... eller noe sånt?! Husker ikke akkurat, og har ikke boken her nå. Her er ihvertfall herligheten så langt:

Regnbuestykke fra "Regnbue-along" i 2004(??)


Sånn ellers så skal jeg i tillegg til å være mamma, kone og husmor, også være student og arbeidstaker... Ønsker meg allerede mange flere timer i døgnet. Det skal bli spennende å se om sdventsløperen faktisk blir ferdig til advent?! :)

Ingen kommentarer: