søndag 7. september 2008

Jeg syr visst...

Jeg er ferdig med posen til koppen min. Kjekk og ha når man skal ha med seg egen kopp på f.eks Quiltemøte. Det er møte imorgen, derfor har jeg gjort den ferdig idag. Det skal egentlig være stitchery på midtpartiet, men det ligger ikke helt for meg... *rødme* Så, jeg har komponert en fremside på pc'n, skrevet ut(Speilvendt!!) på slikt papir man stryker for å overføre på bl.a t-skjorter. Jeg må bare innrømme at jeg har plagdes litt, ikke så grei med strykejern og slikt "lim"...har renset strykejernet to ganger. Nå er det fint igjen og posen er omsider ferdig...


Pose til kaffe-/tekopp.


Jeg har forresten en ganske fin kopp, den er stor og god(rommer masse god te!) og det er sauer på den...og for meg betyr sauer ull!! (=deilig garn og strikke med!!)



Ellers har jeg nå begynt å skjære litt i de flotte lilla stoffene. Det er nesten for ille å skjære i dem så fine som de er, men det må til skal det bli løper til advent. Imorgen er det møte i Quiltelaget og da får jeg vel sydd litt på den...



Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: