torsdag 25. september 2008

Jeg pusler...og syr!

Jeg har begynt på en ny juleduk. Har skåret alle bitene og puslet dem sammen riktig(tror jeg ihvertfall) så står det sying på planen etterhvert... Det har seg nemlig sånn at det er travelt her hos oss for tiden. Jeg føler at jeg får litt for lite tid til alt, og alt for mye ekstra jeg har lyst til å gjøre. Da gjelder det å prøve å prisoritere sånn noenlunde riktig. Man skal da ikke slite seg helt ut på "plikter" heller...

Her er ihvertfall duken puslet sammen...

Puslespill eller lappeteknikk?



Ellers så har jeg en liten bunt med julestoffer jeg har spart litt på. Har ikke helt funnet det riktige å bruke dem på. Det er totalt 8 x 30cm i full stoffbredde. Det er en offwhite, to grønne, to røde, en rutete og to stripete. De er visst i samme serie og jeg tenke å prøve å få brukt de sammen, eller blir det for rotete?? Noen som har et forslag til et mønster som kan passe? Tenkte kanskje på en juleløper eller noe?



Julestoffer 8 x 30cm

Ingen kommentarer: