lørdag 6. september 2008

Ny dag, nye muligheter...

Ja, nå er jeg i slag...blogge- og sylysten er på topp!! Jeg er akkurat ferdig med ett sett poser, "På reisefot..." av AnnAKa. Fikk dem som materialpakke i Gladklubben(Olaugs Quilt) da mønsteret var helt nytt. De som er inne på det skjønner da at det virkelig var på tide å få gjort de ferdig...

"På reisefot..."

Barselgruppen til Tiril består av 7 små prinsesse. Prinsessene holder på å bli store, og 1års dagene kommer i tur og orden fremover. Jeg har strikket sokker til hele gjengen. Har strikket i Viking Sportsragg. Strikket inn striper i 3 forskjellige farger, slik at ikke alle blir helt like. Jeg fikk 3 sokker ut av hvert nøste, hadde 4 nøster, så det ble akkurat 6 par. Tiril får derfor et likedan par, men i andre farger(i midten)...

7 par sokker til 1åringene...

Sist idag, men absolutt ikke minst, er stoffene som kom i posten igår. Da siste Quiltemagasinet kom var jeg ikke i symodus. Bladde derfor raskt igjennom og la bort bladet. Så kom sylysten og jeg begynte å bla igjennom endel Quiltemagasin og så da den flotte adventsløperen til AnnAKa. Har dere sett noe så flott,? Jeg falt ihvertfall pladask for den... Falt også pladask for fristelsen med materialpakker til løperen. Jeg bestilte hos Lappedilla.no torsdag "etter lunsj" og igår lå stoffene i postkassen min!! Snakker om rask levering!? De lyse stoffene er vasket og strøket, de mørke er i vaskemaskinen i dette øyeblikk. Jeg skal bare sy ferdig en pose for å ha kaffe-/tekoppen i når jeg skal på Quiltemøte i Quiltelaget Måkeskrik, så skal jeg ta fatt på løperene...

Stoffer til Adventsløper og Juleløper... :)

Nå skal jeg lage litt lørdagsmat her, også blir det kanskje tid til å sy litt??

Ha en riktig god helg!!

Ingen kommentarer: