søndag 17. april 2011

...og syr litt til... *S*

Jeg kan ikke bare shoppe, så jeg har sydd litt også... *bombe* ;)




Forkjølelsen kom snikende før helgen, energinivået er veldig så tappet, men jeg har hatt sylyst i helgen! Jeg tar vel tidlig kveld og forbereder meg på et par-tre forkjølelsesfylte dager til på jobb før en kan ta noen dager påskefri. Mannen har tatt påskeferie og barna likeså... Her er resten av helgens prosjekter:


Siklesmekker, dette er de to første(fler kommer nok etterhvert). De har vært ferdig sydd noen dager, men mangler knapper til idag... Sydd i fleece og bomullsstoff.




Mitt første forsøk på denne type kjole. Den har mange navn, "Henrikke-kjole" er ett av de. Jeg tror jeg velger å kalle den rynkekjole, fordi strikket rynker kanten rundt halsen og armene.



Dette ble nok helgens høydepunkt!! Vårlue med Hello Kitty på, og ingen i barnehagen kommer til å ha likens! Juhuu....stas til prinsessa det!




Og utstyret måtte jo prøves. Vi hadde en lengre fotoshoot, mange bilder med ulik "sjarm", dette får komme på nett i denne omgang... :)



Ønsker alle som er innom en riktig


GOD PÅSKE!!! ;)


Ingen kommentarer: