onsdag 28. januar 2009

Jeg er i symodus!

Studiene har begynt igjen og tiden strekker ikke til alt jeg skulle ønske. Prioriterer dessverre ikke bloggen, men prøver og få til en oppdatering i ny og ne... :)
Jeg er i symodus for tiden. Prøver å få sydd litt når barna er i seng. Har endelig fått fullført Regnbue-alongen fra Hobbyboden, mener det var i 2005 eller noe. Jeg er jo tydeligvis litt sen... *rødme* Men nå er jeg ferdig med prosjektet. Jeg valgte og sy to løpere...


Regnbeløper 1

Regnbueløper 2

Noen detaljbilder av quiltingen. Løperen med trekanter er frihåndsquiltet i "snirkler" over det hele, mens den andre løperen er quiltet i striper. Begge med multifarget tråd.

Detalj Regnbueløper 1


Detalj Regnbueløper 2

Nå har jeg prøvd alt, men dette bildet får jeg bare inn på siden... :(

Det er Byveska av AnnAKa. Ble så glad i det blå stoffet med sølvblader på, så jeg droppet applikasjon/pynt på vesken. Blå er yndlingsfargen min, og denne beholder jeg selv.

Byveska mi


Jeg prøver stadig å bruke opp litt garn fra "lageret", noen nøster lilla Silja ble til et sett til Baby Born. Mønsteret er fra et Sandnes dukkehefte.

Poncho, bukse og sokker til BabyBorn

Ta gjerne en tur innom Quiltelaget Måkeskrik og se hva vi lager...

2 kommentarer:

TORPO QUILTELAG sa...

Så flotte løpere og de var knall fin i fargene. Var flott veska de også.

Siv sa...

Så masse fint du lager. Håper det er greit at eg titter innom dann og vann.