mandag 8. februar 2010

Sånn går no dagan..

Dagene går...det gjør ikke symaskina. Ikke at den ikke virker nei, det er bare eieren som ikke er i symodus. Skal på Quiltemøte igjen på onsdag, håper det gir meg inspirasjon til å gasse på litt med maskina igjen.
I mellomtiden strikker jeg. Jeg har strikket meg "Vampyr-votter"!!! Høres kanskje litt skummelt ut, men de er bare flotte! Utgangspunktet er et par votter som Bella bruker i Twilight-filmen(e)... Mønster fant jeg her. Det finnes en norsk oversettelse av mønsteret også, men det engelske er faktisk enklere og forstå. Synes ihvertfall jeg da. Vottene er strikket i Alfa på p.nr 5mm. Neste par er på pinnene...

Jeg har strikket opp det jeg hadde igjen av fritidsgarn-shopping i fine farger i høst, det ble 3 par tovede votter. Mønsteret er sånn cirka blånissevotter. Vottene er lagt ut for salg i Salgsbloggen!



Jeg er konsulent for PartyLite, det drives som homeparty-salg. Jeg ser at tiden ikke strekker til for å holde så mange party nå, sender jo inn bestillinger imellom, men er ikke like altiv som jeg var, og kanskje burde... :) Familien går først nå. Jeg har ryddet i en del av det stashet jeg har, kan ikke ha alt selv. Jeg hadde party her hjemme nylig og satte da opp et salgs-bord. Jeg har nok ikke lov å legge ut en egen salgs-side eller noe på dette, men om du ser noe på bildet du kunne tenke deg, så selger jeg det til redusert pris, send meg isåfall en mail for mer info...

Ingen kommentarer: