fredag 7. januar 2011

Oppsummerer før helgen... ;)

Jeg har kommet godt i gang med prosjektet mitt og jeg elsker det... ;)
Jeg kan nåvise frem de fire første, fullførte, og det på under 1 uke!

Sjøvotter!! Ekte sådan, strikket etter Petronellas oppskrift som du finner her.

Størrelse dame.

Størrelse herre.

Størrelse herre.

Disse siste her er strikket med endringer, jeg har forminsket slik at det blir barnestørrelse. De ble akkurat passe store til 7åringen , men han likte IKKE fargen! (men de er ikke tiltenkt han heller da...)

Alle er strikket i Finull fra Rauma på pinne nr 6. Og det er flere på pinnene i dette øyeblikk... ;)

Jeg gjorde en innsats idag og ryddet frem symaskina idag. Har gitt bort en hel pose med rester og div andre stoffer som gir meg dårlig samvittighet. Nå kan jeg snart starte det nye quilteåret med "blanke ark" og god samvittighet!

Og jeg ønsker med dette alle som er innom en riktig GOD HELG!! ;)


Ingen kommentarer: