onsdag 3. mars 2010

"Kari Traa"-lue og litt garn...

Jeg har kastet meg på nok en "bølge", det er nå snakk om "Kari Traa"-luer... De har også vært populære en liten stund, men jeg begynner først NÅ!! Fremgangsmåten er enkel, den er dessverre ikke "min" i utgangspunktet, så jeg anbefaler en tur innom Niko for å se "Hvordan den lages"...(program på Discovery....) :)
Min "Kari Traa" er strikket på pinne nr 4,5 i Alaska fra Garnstudio. Luen veier 99gr!
Jeg handlet noen garn-nøster igår!
Hvor mange nøster kjøpte jeg???



Jeg kjøpte faktisk bare(!!) 8 nøster!! Disse er avbildet under her. Likte det flerfargede SMART-garnet og planen er å strikke noe jentete med mønster slik at jeg kan bruke det flerfargede sammen med ensfarget... Tiden vil vise hva det blir.

(Bildet med fler enn 8 nøster på er "photoshoppet".... *;)* )

Ingen kommentarer: