tirsdag 19. januar 2010

Usj..kameraløs...

Hadde planer om å oppdatere litt her om dagen... Har sortert litt garn som jeg tenkte å selge i salgsbloggen bl.a... Og jeg har strikket 3 "VM-luer"... Men jeg fikk aldri tatt noen bilder... Kameraet "VIL IKKE"... :( Vi har tatt vurderinger fram og tilbake, sjekket litt tester og anbefalinger og bestemt oss for et kamera. Vi var en tur i Tr.heim nå i helgen, min pappa fylte 50år, og det ble feiret til de sene nattetimer... ;) Vi skulle også shoppe nytt kamera i storbyen, men de gang ei... De hadde ikke kameraet, hadde knapt hørt om det...

Stadig mer slukøret og skuffet dro vi fra den ene butikken til den andre, men ingen kunne hjelpe oss med dette... Enda så hadde vi på forhånd sjekket div nettbutikker i forhold til priser og kameraet eksisterer i aller høyeste grad.

Uansett, vi har nå fått bestilt kamera og det er nok på vei i posten i denne stund...
Gleder meg til det kommer!


Så, i påvente av nye flotte bilder etterhvert, så får jeg nøye meg med å vise frem ett jeg fikk tatt før kameraet takket for seg:

Jeg har sydd etuier til tørkepapir, slike pakker med papir i som er veldig praktiske å ha f.eks i veska. De blir ekstra fine med slikt etui... De kommer i salgsbloggen når jeg får tatt bilde av de forskjellige fargene/mønstrene!

Ellers så har jeg et par votter og et par sokker på pinnene(sistnevnte er til mannen, er jo for ille at han eier ett stakkars par med slitte ullsokker når han er gift med ei som kan å strikke...), og jeg skal ta fatt på Marius en gang for alle når "småtteriet" er ferdig!

Har hatt litt sytørke i det siste, men skal ta meg sammen og få ferdig noen bestillinger jeg har hatt på gang en stund nå. Ønsker alle en fin dag, og en fin uke, jeg (og det nye kameraet) kommer nok sterkt tilbake!

1 kommentar:

Elin - Varøyrampen sa...

Kjempefin blogg:) Jeg er flittig leser. Håper kameraet kommer fort.
Min samboer er heller ikke den som har mest av votter og sokker.. Hehe. Han sa her om dagen at han ønska seg votter,men....hehe.